gadis itu bukan permainan

Assalamualaikum and hi.. 
بسم الله الرحمن الرحيم
bila berjanji ,kita akan cube sebaik mungkin untuk setia dengan janji tu..tapi bila janji kita tu dipermainkan,dimungkiri hmm
bila hal macam nie jadi,memang aku rase perit,sakit n marah..yess i'm angry with YOU ! lagi-2 bila kau cakap
"awak sorry kita termungkir janji awak lahh "
ya Allah.. memang mudah berjanji,dan janji tu memang mudah dimungkir..n alhamdulillah aku masih lagi berpegang dengan janji tu..tapi kau .. :/ hmm n senang kau cakap "i'm sorry"
mungkin aku akan maafkan kau tapi memang susah aku nak lupekan hal nie..benda nie terjadi macam batu besar jatuh atas badan aku..mungkin aku pernah rase dipermainkan sebelum nie tapi bila kau buat aku macam nie memang aku terus down..sebab aku percayakan kau,mule-2 aku tak percaye n ingat bende cuma halangan dalam hubungan kita..tapi aku kuatkan semangat aku..n aku akan cube lalui semua nie dengan sekuat yg boleh..

p/s: please stay away from me.. :/
LOVE ME ♥ MAIZAN

No comments:

Post a Comment