saya minta maaf,saya tak boleh..

Assalamualaikum,
awak saya minta maaf,saya rase saya tak boleh jadi orang ketiga antara awak dan dia,saya rase saya nie terok sangat awak..saya sendiri penah cakap at diri saya "kita tak boley rosakkan hubungan orang,tak elok"..
saya tengok dia hapy sangat dengan awak..saya rase saya tak patot hancurkan hati die..awak kate dia n awak selalu gadoh kan?? awak pujuk la die oke..jangan bagi dia sedih..saya redha awk..saya rase saya sayang pada orang yang tidak sepatutnya saya sayang..awak balik lahh at die ye..bila saya fikir balik..awak pernah kate yang awak akan berubah dari sekarang n tinggalkan tabiat buruk awak..bukan saya tak boley terima tabiat buruk awak tu..cuma awak suka cakap bende yang tak boley awak  tunaikan,awak suka tipu saya,ye saye tau la awak..saya minta maaf sebab dah kecewakan awk..kalau la awak rase saya buat macam tu..dia baik sangat awk ,awak tak patut lukakan hati die ..terima kasih atas segala nya awak..lagi baik diri sendiri sakit dari tengok orang lain sakit disebabkan kita kan? :')
"Wahai seseorang yang telah tertulis dalam
 Lauhul Mahfudz ku,
 imamku dan ayah dari anak-anakku,
 engkau yang bersama 
dalam perjalanan
 hidupku nanti.
Aku percaya
 kau sedang 
memperbaiki dirimu,
 membolehkan dirimu untuk menjadi
imam
 kepada tulang rusukmu
 dan
 buah hatimu kelak."

LOVE ME ♥ MAIZAN

No comments:

Post a Comment